סטודיו למשחק חי שגיא
  • Email
  • Facebook
  • Google
  • Youtube
  • Rss
צור קשר: 052-6684085
  • דף הבית
  • אודות
    • אודות חי שגיא
    • המלצות
    • מה מייחד אותנו
    • מיקום
  • קורסים וסדנאות
    • סדנת יסודות משחק מול מצלמה
    • סדנת משחק מול מצלמה בשיטת רגע אמיתי והכנה לאודישנים
    • סדנת משחק מול מצלמה עבור במאים ותסריטאים
    • סדנת משחק מול מצלמה לילדים ונוער
    • סדנת משחק לאירגונים וחברות
  • אימון אישי
    • הכנה לאודישנים
    • הכנה לתפקיד בסרטים והצגות
    • אימון אישי לבמאים
    • הכנה להופעה בטלוויזיה
    • אימון הכנה למפגש עסקי
  • הספר רגע אמיתי
    • הספר רגע אמיתי
  • בלוג
  • מאגרי מידע
    • מאמרים על משחק ובימוי
    • גלריית וידאו- סרטונים וקטעי משחק מעוררי השראה
    • מאגר דיאלוגים מתוך סרטים וסדרות טלוויזיה
    • מאגר סצינות לשיעורי משחק מול מצלמה
    • רשימת מחזות
    • רשימת סרטים
    • רשימת ספרי משחק
  • צור קשר

חיפוש

"רגע אמיתי" – ספר חדש למשחק לבימוי

"ספר חובה לשחקנים ולבמאים"

עכשיו בחנויות הספרים המובחרות

true momentלפרטים נוספים...

הכנה לאודישנים

הכנה לאודישנים

מפגש אישי, אחד על אחד שיכין אתכם לכל אודישן. במפגש תרכשו כלים מעשיים על פי שיטת "רגע אמיתי", שיעזרו לכם לבנות דמות אנושית וייחודית.

לפרטים נוספים...

סדנת משחק מול מצלמה בשיטת רגע אמיתי והכנה לאודישנים

סדנת משחק מול מצלמה למתקדמים

סדנת משחק מול מצלמה למתקדמים

סדנה מקצועית עבור בוגרי בתי ספר למשחק או לבעלי ניסיון של מספר שנים בתחום. 12 מפגשים קבוצתיים כל אחד במשך 4 שעות, שבהם השחקן מקבל טכניקה מעשית כיצד לגשת לכל תפקיד ותסריט.

במהלך המפגשים נעבוד על:

  • הקניית יסודות משחק על פי שיטת רגע אמיתי- הזדהות טוטאלית עם הדמות על ידי זיהוי וחווית המחשבות המדויקות שלה.
  • הקשבה- משחקי Repetition. הקשבה ותגובה אמיתית לפרטנר מתוך עבודה מרגע לרגע.
  • ניתוח טקסט– לעשות בחירות מעניינות, להבין נסיבות, למצוא מטרת על, להגדיר מטרת סצנה, לשבור את הסצנה לביטים, למצוא את הסאבטקסטים המדויקים של הדמות, לשחק פעולות, לזהות מעברים רגשיים, לעבוד על מכשולים, למצוא חוויות אישיות חופפות ורגע לפני.
  • בניית דמות ועולם פיזי– חקירת מערכת יחסים בין דמויות, אובייקטים, מקום ותלבושות. מציאת תנועה פסיכולוגית, בניית סגנון הליכה ויצירת מבטא. הבנת הטמפרמנט והזמן ההיסטורי אשר בו התסריט נכתב.
  • התמודדות עם חרדה מאודישנים– טכניקה להפגת מתחים לפני ובזמן האודישן, זיהוי המקומות בגוף בהם מצטברים מתחים ולבצע תרגילי הרפיה.
  • התנהלות במהלך האודישן – התמודדות עם חוסר הקשבה של המלהק שאומר במהירות את השורות של הטקסט.
  • תלבושת מתאימה לאודישן– בחירת הבגד המתאים לאופייה של הדמות וחושף את עולמה הרגשי.
  • קול באק (אודישן נוסף לאותו תפקיד)– תרגול של הקשבה וכימיה עם הפרטנר מתוך עבודה מרגע לרגע ועשיית בחירות משחקיות אמיצות.
  • משוב והפקת לקחים– מעקב אחר כל אודישן ושיפור לפעמים הבאות תוך ניתוח הבחירות וחיזוק הטכניקה.
  • איך להשתלב בתעשייה– הסבר על תהליך הליהוק, הכוונה כיצד ליצור קורות חיים, איזו תמונה לבחור והסבר על סוגי סוכנויות השחקנים.
  • תרגול מצולם של סוגי אודישנים שונים– אודישנים לסדרת טלוויזיה או סרט, אודישנים לתיאטרון, אודישנים לסוכנויות שחקנים ואודישנים לבתי ספר למשחק.
  • תפקוד במהלך סט צילומים– לתרגם את ההנחיות המעורפלות של הבמאי להנחיות משחקיות שיפעילו אותך רגשית ורכישת כלים בעת הצורך להיות הבמאי של עצמך.
  • תרגילי אימון לעבודת השחקן עם עצמו– על פי שיטת אוטה האגן.
  • יסודות בתסריטאות- מבנה של תסריט וסצנה, סוגי עלילה (Goal and Need) וזיהוי התמה. הגשמת חזון התסריטאי והבחנה מה המרכיבים לתסריט טוב.

במהלך הסדנה המשתתפים יעבדו בזוגות על סצנות שיבחרו בכיתה, לכל סצנה יהיה ליהוק כפול. המשתתפים צריכים במהלך השבוע לתרגל בבית, על מנת ליישם את הכלים והטכניקות הנלמדים בסדנה.

תנאי קבלה: ראיון אישי, ניסיון / רקע קודם

להרשמה לחצו כאן!

הצטרפו אלינו בפייסבוק

המלצות

pdut_alon01"חי מבין את האמנות שלנו בצורה עמוקה והכי חשוב חפה מבולשיט. הוא לא יבקש ממך להתחבר למלפפון שבך. הוא יוודא שאתה אומר את האמת".

אלון פדות, שחקן ("מגדלים באוויר", בתיאטרון "בחורים טובים")

המלצות

רות רסיוק"חי מורה שתמיד האמין בי, אבל אף פעם לא עשה לי חיים קלים, הוא מלמד באופן כל כך יסודי ועושה את זה מכל הלב. ההצלחה של תלמידו חשובה לו יותר מכל דבר אחר. והרבה מהצלחותיי הן בזכותו."

רות רסיוק, שחקנית ("גבוה וגרינבאום", בתיאטרון "אנטי", "פרימדונה", "יונה ונער")

המלצות

lial1"חי הוא אדם מתבונן ולכן הוא כל כך רגיש למתרחש. הוא לא מורה למשחק הוא מומחה להתנהגות אנושית. הוא יודע מה מניע אנשים, איך הם פועלים ומה משפיע עליהם. וזה לב המקצוע".

ליאל דניר, שחקנית ("התגנבות יחידים", "בית המשאלות", "לאהוב את אנה", בתיאטרון: "רומיאו ויוליה")

המלצות

nir"חי במאי שמעורר אותך למצוא את האמת שבך ולהביא אותה לידי ביטוי. בתהליך העבודה אנחנו מנתחים את הדמות לפרטי פרטים, וכשאני יוצא מהחדר אני מרגיש שהדמות כבר שלי, חלק ממני. מאז שפגשתי את חי אני מרגיש הרבה יותר מוכן לעבודה והרבה יותר בשל, ממליץ בחום."

ניר שטראוס, שחקן ("סימני שאלה", "אורים תומים")

פוסטים אחרונים

  • כל מה שרציתם לדעת על משחק ולא העזתם לשאול…

  • מהי תשובת הקסם לשאלות של כל השחקנים?

  • איך נוצרת כימיה בין שחקנים?

  • כל שחקן צריך להתחיל מאיפשהו

  • מה שחקנים רוצים מבמאים?

    צור קשר

    • 052-6684085
    • info@directorlab.co.il
    • צרו קשר
      • Facebook
      • Youtube
      • Google
      • Email
    © 2013 סטודיו למשחק חי שגיא | תכנות: רועי אייל