סטודיו למשחק חי שגיא
  • Email
  • Facebook
  • Google
  • Youtube
  • Rss
צור קשר: 052-6684085
  • דף הבית
  • אודות
    • אודות חי שגיא
    • המלצות
    • מה מייחד אותנו
    • מיקום
  • קורסים וסדנאות
    • סדנת יסודות משחק מול מצלמה
    • סדנת משחק מול מצלמה בשיטת רגע אמיתי והכנה לאודישנים
    • סדנת משחק מול מצלמה עבור במאים ותסריטאים
    • סדנת משחק מול מצלמה לילדים ונוער
    • סדנת משחק לאירגונים וחברות
  • אימון אישי
    • הכנה לאודישנים
    • הכנה לתפקיד בסרטים והצגות
    • אימון אישי לבמאים
    • הכנה להופעה בטלוויזיה
    • אימון הכנה למפגש עסקי
  • הספר רגע אמיתי
    • הספר רגע אמיתי
  • בלוג
  • מאגרי מידע
    • מאמרים על משחק ובימוי
    • גלריית וידאו- סרטונים וקטעי משחק מעוררי השראה
    • מאגר דיאלוגים מתוך סרטים וסדרות טלוויזיה
    • מאגר סצינות לשיעורי משחק מול מצלמה
    • רשימת מחזות
    • רשימת סרטים
    • רשימת ספרי משחק
  • צור קשר

חיפוש

פרק מתנה מתוך הספר "רגע אמיתי"

קבל בחינם פרק "תהליך הליהוק ואודישנים" מתוך הספר "רגע אמיתי". את הקישור לפרק, תקבל מייד לדואר האלקטרוני שלך.

true moment23

פוסטים אחרונים

  • כל מה שרציתם לדעת על משחק ולא העזתם לשאול…

    29 באוגוסט 2013
  • מהי תשובת הקסם לשאלות של כל השחקנים?

    21 באוגוסט 2013
  • איך נוצרת כימיה בין שחקנים?

    15 באוגוסט 2013
  • כל שחקן צריך להתחיל מאיפשהו

    6 באוגוסט 2013

    הכנה לאודישנים

    הכנה לאודישנים

    הכנה לאודישנים

    אימון אישי בן שעה וחצי, שבמהלכו נחקור וננתח את הסצינות על מנת להביא לאודישן משהו אישי ומקורי, מה שיבליט אותך מייתר המתמודדים ויגדיל את סיכוייך.
    חי יתן לכם כלים מעשיים כיצד לגשת לאודישן על פי טכניקת רגע אמיתי- טכניקת משחק ייחודית המשלבת מגוון טכניקות של גדולי המורים למשחק: סנפורד מייזנר, סטלה אדלר, לי סטרסברג ,מייקל צ'כוב  ואוטה האגן.

    במסגרת מפגש ההכנה לאודישנים נעבוד על:

    ניתוח טקסט– לעשות בחירות מעניינות, להבין נסיבות, למצוא מטרת על, להגדיר מטרת סצנה, לשבור את הסצנה לביטים, למצוא את הסאבטקסטים המדויקים של הדמות, לשחק פעולות, לזהות מעברים רגשיים, לעבוד על מכשולים, למצוא חוויות אישיות חופפות ורגע לפני.

    בניית דמות ועולם פיזי– חקירת מערכת יחסים בין דמויות, אובייקטים, מקום ותלבושות. מציאת תנועה פסיכולוגית, בניית סגנון הליכה ויצירת מבטא. הבנת הטמפרמנט והזמן ההיסטורי אשר בו התסריט נכתב.

    התמודדות עם חרדה מאודישנים– טכניקה להפגת מתחים לפני ובזמן האודישן, זיהוי המקומות בגוף בהם מצטברים מתחים ולבצע תרגילי הרפיה.

    התנהלות במהלך האודישן – התמודדות עם חוסר הקשבה של המלהק שאומר במהירות את השורות של הטקסט.

    תלבושת מתאימה לאודישן– בחירת הבגד המתאים לאופייה של הדמות וחושף את עולמה הרגשי.

    קול באק (אודישן נוסף לאותו תפקיד)– תרגול של הקשבה וכימיה עם הפרטנר מתוך עבודה מרגע לרגע ועשיית בחירות משחקיות אמיצות.

    משוב והפקת לקחים– מעקב אחר כל אודישן ושיפור לפעמים הבאות תוך ניתוח הבחירות וחיזוק הטכניקה.

    איך להשתלב בתעשייה– הסבר על תהליך הליהוק, הכוונה כיצד ליצור קורות חיים, איזו תמונה לבחור והסבר על סוגי סוכנויות השחקנים.

    סיוע והכוונה בבחירת מונולוגים ודיאלוגים– בחירה שקרובה לטייפקאסט שלך, המראה את היכולות שלך כשחקן בצורה הטובה ביותר.

    תרגול מצולם של סוגי אודישנים שונים– אודישנים לסדרת טלוויזיה או סרט, אודישנים לתיאטרון, אודישנים לסוכנויות שחקנים ואודישנים לבתי ספר למשחק.

     מפגש ההכנה לאודישנים מיועד עבור:

    • שחקנים בעלי ניסיון, שעובדים מספר שנים בתחום.
    • שחקנים אשר נבחנים לסוכנויות שחקנים.
    • בוגרי בתי ספר למשחק אשר יוצאים למעגל האודישנים.
    • נבחנים העושים אודישנים לקבלה לבתי ספר למשחק.
    • לנרשמים למגמות תיאטרון בתיכונים/ צה"ל.
    • לילדים הניגשים לראשונה לאודישנים מול מצלמה או על במה.

    מפגש ההכנה יאפשר לך להגיע לאודישן רגוע ומוכן בצורה הטובה ביותר. האימון נתפר עפ"י צרכי השחקן ומותאם לדרישות המלהקת, הסוכנות או ההפקה.

    ניתן לקבל יעוץ והדרכה חד פעמית לפני אודישן, אך ניתן גם לעבוד על חיזוק הטכניקה והכנת מספר מונולוגים/ דיאלוגים, במשך מספר פגישות, בהתאם לצורך.

    כיצד להתכונן לפני מפגש ההכנה לאודישן

    ההכנה הנדרשת מהשחקן טרם הפגישה היא ללמוד את הטקסט בצורה ניטרלית, על מנת שיוכל להפיק את המירב מהפגישה. חשוב לדעת  מה אתה רוצה להשיג מהפגישה, להכין שאלות ותהיות. אם השחקן מבצע את ניתוח הטקסט בעצמו,  זה מעולה. אם לא, זה בסדר, חי יעזור לך להתחיל.

    להרשמה לחצו כאן!

    הצטרפו אלינו בפייסבוק

    המלצות

    pdut_alon01"חי מבין את האמנות שלנו בצורה עמוקה והכי חשוב חפה מבולשיט. הוא לא יבקש ממך להתחבר למלפפון שבך. הוא יוודא שאתה אומר את האמת".

    אלון פדות, שחקן ("מגדלים באוויר", בתיאטרון "בחורים טובים")

    המלצות

    רות רסיוק"חי מורה שתמיד האמין בי, אבל אף פעם לא עשה לי חיים קלים, הוא מלמד באופן כל כך יסודי ועושה את זה מכל הלב. ההצלחה של תלמידו חשובה לו יותר מכל דבר אחר. והרבה מהצלחותיי הן בזכותו."

    רות רסיוק, שחקנית ("גבוה וגרינבאום", בתיאטרון "אנטי", "פרימדונה", "יונה ונער")

    המלצות

    lial1"חי הוא אדם מתבונן ולכן הוא כל כך רגיש למתרחש. הוא לא מורה למשחק הוא מומחה להתנהגות אנושית. הוא יודע מה מניע אנשים, איך הם פועלים ומה משפיע עליהם. וזה לב המקצוע".

    ליאל דניר, שחקנית ("התגנבות יחידים", "בית המשאלות", "לאהוב את אנה", בתיאטרון: "רומיאו ויוליה")

    המלצות

    nir"חי במאי שמעורר אותך למצוא את האמת שבך ולהביא אותה לידי ביטוי. בתהליך העבודה אנחנו מנתחים את הדמות לפרטי פרטים, וכשאני יוצא מהחדר אני מרגיש שהדמות כבר שלי, חלק ממני. מאז שפגשתי את חי אני מרגיש הרבה יותר מוכן לעבודה והרבה יותר בשל, ממליץ בחום."

    ניר שטראוס, שחקן ("סימני שאלה", "אורים תומים")

    פוסטים אחרונים

    • כל מה שרציתם לדעת על משחק ולא העזתם לשאול…

    • מהי תשובת הקסם לשאלות של כל השחקנים?

    • איך נוצרת כימיה בין שחקנים?

    • כל שחקן צריך להתחיל מאיפשהו

    • מה שחקנים רוצים מבמאים?

      צור קשר

      • 052-6684085
      • info@directorlab.co.il
      • צרו קשר
        • Facebook
        • Youtube
        • Google
        • Email
      © 2013 סטודיו למשחק חי שגיא | תכנות: רועי אייל