
הכנה לאודישנים
אימון אישי בן שעה וחצי, שבמהלכו נחקור וננתח את הסצינות על מנת להביא לאודישן משהו אישי ומקורי, מה שיבליט אותך מייתר המתמודדים ויגדיל את סיכוייך.
חי יתן לכם כלים מעשיים כיצד לגשת לאודישן על פי טכניקת רגע אמיתי- טכניקת משחק ייחודית המשלבת מגוון טכניקות של גדולי המורים למשחק: סנפורד מייזנר, סטלה אדלר, לי סטרסברג ,מייקל צ'כוב ואוטה האגן.
במסגרת מפגש ההכנה לאודישנים נעבוד על:
ניתוח טקסט– לעשות בחירות מעניינות, להבין נסיבות, למצוא מטרת על, להגדיר מטרת סצנה, לשבור את הסצנה לביטים, למצוא את הסאבטקסטים המדויקים של הדמות, לשחק פעולות, לזהות מעברים רגשיים, לעבוד על מכשולים, למצוא חוויות אישיות חופפות ורגע לפני.
בניית דמות ועולם פיזי– חקירת מערכת יחסים בין דמויות, אובייקטים, מקום ותלבושות. מציאת תנועה פסיכולוגית, בניית סגנון הליכה ויצירת מבטא. הבנת הטמפרמנט והזמן ההיסטורי אשר בו התסריט נכתב.
התמודדות עם חרדה מאודישנים– טכניקה להפגת מתחים לפני ובזמן האודישן, זיהוי המקומות בגוף בהם מצטברים מתחים ולבצע תרגילי הרפיה.
התנהלות במהלך האודישן – התמודדות עם חוסר הקשבה של המלהק שאומר במהירות את השורות של הטקסט.
תלבושת מתאימה לאודישן– בחירת הבגד המתאים לאופייה של הדמות וחושף את עולמה הרגשי.
קול באק (אודישן נוסף לאותו תפקיד)– תרגול של הקשבה וכימיה עם הפרטנר מתוך עבודה מרגע לרגע ועשיית בחירות משחקיות אמיצות.
משוב והפקת לקחים– מעקב אחר כל אודישן ושיפור לפעמים הבאות תוך ניתוח הבחירות וחיזוק הטכניקה.
איך להשתלב בתעשייה– הסבר על תהליך הליהוק, הכוונה כיצד ליצור קורות חיים, איזו תמונה לבחור והסבר על סוגי סוכנויות השחקנים.
סיוע והכוונה בבחירת מונולוגים ודיאלוגים– בחירה שקרובה לטייפקאסט שלך, המראה את היכולות שלך כשחקן בצורה הטובה ביותר.
תרגול מצולם של סוגי אודישנים שונים– אודישנים לסדרת טלוויזיה או סרט, אודישנים לתיאטרון, אודישנים לסוכנויות שחקנים ואודישנים לבתי ספר למשחק.
מפגש ההכנה לאודישנים מיועד עבור:
• שחקנים בעלי ניסיון, שעובדים מספר שנים בתחום.
• שחקנים אשר נבחנים לסוכנויות שחקנים.
• בוגרי בתי ספר למשחק אשר יוצאים למעגל האודישנים.
• נבחנים העושים אודישנים לקבלה לבתי ספר למשחק.
• לנרשמים למגמות תיאטרון בתיכונים/ צה"ל.
• לילדים הניגשים לראשונה לאודישנים מול מצלמה או על במה.
מפגש ההכנה יאפשר לך להגיע לאודישן רגוע ומוכן בצורה הטובה ביותר. האימון נתפר עפ"י צרכי השחקן ומותאם לדרישות המלהקת, הסוכנות או ההפקה.
ניתן לקבל יעוץ והדרכה חד פעמית לפני אודישן, אך ניתן גם לעבוד על חיזוק הטכניקה והכנת מספר מונולוגים/ דיאלוגים, במשך מספר פגישות, בהתאם לצורך.
כיצד להתכונן לפני מפגש ההכנה לאודישן
ההכנה הנדרשת מהשחקן טרם הפגישה היא ללמוד את הטקסט בצורה ניטרלית, על מנת שיוכל להפיק את המירב מהפגישה. חשוב לדעת מה אתה רוצה להשיג מהפגישה, להכין שאלות ותהיות. אם השחקן מבצע את ניתוח הטקסט בעצמו, זה מעולה. אם לא, זה בסדר, חי יעזור לך להתחיל.